Monche 131 Posted October 28 Рік випуску: 8 грудня 2004 року Жанр: MMORPG Розробник: NCsoft Версія: Lineage II Age of Splendor Нові зони Innadril Reed of Silence Очеретянка шепоту Водний сад Єви Крокодиловий острів Хайнс Гіран Тунель піратів Диявольський острів Аден Вежа зарозумілості (Нахабства) Зруйнований замок Озеро Нарселл Інше Змінено/додано місця респа монстрів: Langk Lizardman (Gludin), Blood Bee (Floran), Turek Orcs (Gludin), Harpy/Medusa (Giran), Banor Silenos (Aden), і монстрів у Forest of Mirrors і Blazing Swamp. Під час подорожі по Blazing Swamp буде наноситися пошкодження від лави. На південь від Dion додано іподром Monster Race Track. У стартових містах поміщена карта міста Map of Town. Гравці можуть натиснути на неї, щоб подивитися схему міста. Вночі буде видно зірки. Зони навколо місць респа Baium і Zaken позначені як "no-restart". Якщо гравець не перезаходив у гру через 10 хвилин після виходу в цій зоні, його автоматично буде перенесено в найближче місто. Замки Додано 6й замок Innadril. Структурні зміни в замках Gludio, Oren, Dion, Giran: Додані стіни, що руйнуються. Додано спец. місця для розміщення пасток. "Room of Mark" стали схожі на ті, що в замку Aden. (незрозуміло) У всіх замках були додані трони. (на них можна сідати) За один раз зі скарбниці замку можна вилучити тільки обмежену суму адени. Табір при облозі замку можна встановити тільки 1 раз в певну кількість часу. Манор Що є Феодальна система. Власники замків можуть продавати Насіння, з якого гравцями збирається Урожай. З цього врожаю Власники замків можуть виробляти речі на продаж. Продаж Насіння Типи Насіння визначають тип Урожаю. Власники замків визначають яких і скільки Насіння потрібно продати. Чим більше Насіння виставлено на продаж, тим воно дешевше. За допомогою Castle Treasure NPC, Власники замків визначають рівень податку на виробництво Насіння. Якщо адени в скарбниці недостатньо, виробництво Насіння за цей день скасовується повністю. У дні облоги замку продавати Насіння не можна. Купівля Насіння Гравці можуть купувати Насіння у Manor-System Manager NPCs у кожному місті. Кількість Насіння при купівлі обмежена. Виручка від продажу Насіння і залишок нерозпроданого Насіння автоматично поміщаються в Скарбницю замку в кінці дня. Вирощування і збір Урожаю. Plant|Harvest працює аналогічно Spoil|Sweep у скавенджерів. Запліднених мобів не можна запліднити ще раз/перезапліднити іншим типом Насіння Осіменілі моби при смерті кидають тільки адену. (речі падати не будуть) Для збору врожаю в місті необхідно купити Harvester, і використовувати його на вбитому заплідненому мобі. Під час запліднення/збору врожаю відбуваються перевірки рівнів. (аналогічно скавенджерам) Моби можуть бути одночасно і Spoiled, і запліднені, АЛЕ (!) Harvester повинен бути використаний перед Sweep. Купівля Врожаю Залежно від типу Врожаю, він може бути проданий тільки в певному місті, або в будь-якому іншому місті. Власники замків встановлюють ціну купівлі Врожаю. Всі покупки будуть негайно скасовані, якщо в скарбниці не буде достатньо адени. Власники замків можуть виставити або "низькі", або "високі" винагороди. Ціни можна змінювати раз на день. Скупники-NPCs автоматично беруть 10% від усіх надходжень, а всі речі, що купуються, вироблятимуться з матеріалу. Виробництво Власники замків можуть виробляти речі. Кінцевий продукт виробництва НЕ продається у NPC, а дістається Власникам замків. Для виробництва речей будуть використовуватися Замкові ковалі (нововведення). Кількість і тип вироблених речей залежить від інвестицій у збір Урожаю. Кожна інвестиція (і виробництво) триває 2 тижні і не залежить від зміни власника. (хм, боротьба за Урожай, повстаньте, Діти Кукурудзи!) drive.google.com1,6G Пароль архіву: monche.org Quote Share this post Link to post