Logo

Спонсори

Перейти до змісту
Авторизація  
l2Online

Шанс прохождения скилов

Рекомендовані повідомлення

Ребята привет, подскажите пожалуйста где в сборке мобиуса прелюд парт 3 изменять прохождение скилов? Вот скилл полностью рабочий только шанс прохождения маленький даже с заточенным на шанс. 

    <skill id="11273" toLevel="10" name="Exile">
        <!-- Banishes the target to another dimension. The exiled target becomes incapacitated and invincible against attacks, skills, and debuffs. The target's HP -$s1 per second. Inflicted status: Obstruction (Disarm, Hold, Blind, Block, Aggression, Silence, Banishment, Bluff, Stealth). -->
        <icon>icon.skill11273</icon>
        <abnormalLvl>
            <value level="1">1</value>
            <value level="2">2</value>
            <value level="3">3</value>
            <value level="4">4</value>
            <value level="5">5</value>
            <value level="6">6</value>
            <value level="7">7</value>
            <value level="8">8</value>
            <value level="9">9</value>
            <value level="10">10</value>
        </abnormalLvl>
        <abnormalTime>10</abnormalTime>
        <abnormalType>DEPORT</abnormalType>
        <abnormalVisualEffect>DEPORT</abnormalVisualEffect>
        <activateRate>
            <value fromLevel="1" toLevel="10">90</value>
            <value fromLevel="4" toLevel="10" fromSubLevel="1001" toSubLevel="1020">{base + (base / 100 * subIndex)}</value>
        </activateRate>
        <basicProperty>NONE</basicProperty>
        <operateType>A2</operateType>
        <trait>DEPORT</trait>
        <magicLvl>
            <value level="1">85</value>
            <value level="2">88</value>
            <value level="3">91</value>
            <value level="4">94</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">101</value>
            <value level="7">103</value>
            <value level="8">105</value>
            <value level="9">107</value>
            <value level="10">109</value>
        </magicLvl>
        <mpConsume>
            <value level="1">78</value>
            <value level="2">83</value>
            <value level="3">87</value>
            <value level="4">92</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">102</value>
            <value level="7">107</value>
            <value level="8">112</value>
            <value level="9">117</value>
            <value level="10">122</value>
        </mpConsume>
        <castRange>600</castRange>
        <hitTime>1500</hitTime>
        <coolTime>500</coolTime>
        <reuseDelay>60000</reuseDelay>
        <isMagic>1</isMagic>
        <effectPoint>
            <value level="1">-687</value>
            <value level="2">-694</value>
            <value level="3">-700</value>
            <value level="4">-705</value>
            <value level="5">-709</value>
            <value level="6">-713</value>
            <value level="7">-717</value>
            <value level="8">-721</value>
            <value level="9">-721</value>
            <value level="10">-721</value>
        </effectPoint>
        <magicCriticalRate>5</magicCriticalRate>
        <hitCancelTime>1</hitCancelTime>
        <effectRange>1100</effectRange>
        <isDebuff>true</isDebuff>
        <targetType>ENEMY</targetType>
        <affectScope>SINGLE</affectScope>
        <effects>
            <effect name="BlockActions" />
            <effect name="DamOverTime">
                <power>
                    <value level="1">353</value>
                    <value level="2">364</value>
                    <value level="3">374</value>
                    <value level="4">385</value>
                    <value level="5">395</value>
                    <value level="6">409</value>
                    <value level="7">416</value>
                    <value level="8">423</value>
                    <value level="9">448</value>
                    <value level="10">475</value>
                    <value fromLevel="4" toLevel="10" fromSubLevel="2001" toSubLevel="2020">{base + (base / 100 * subIndex)}</value>
                </power>
                <ticks>1</ticks>
            </effect>
            <effect name="DamageBlock">
                <type>BLOCK_HP</type>
            </effect>
            <effect name="DamageBlock">
                <type>BLOCK_MP</type>
            </effect>
            <effect name="BuffBlock" />
            <effect name="DebuffBlock" />
        </effects>
    </skill>

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення

Добрый день,

Чем выше magicLvl, тем больше шанс, наверное так это работает.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення

    Типо вот тут менять значения?    

<magicLvl>
            <value level="1">85</value>
            <value level="2">88</value>
            <value level="3">91</value>
            <value level="4">94</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">101</value>
            <value level="7">103</value>
            <value level="8">105</value>
            <value level="9">107</value>
            <value level="10">109</value>
        </magicLvl>

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
11 минут назад, l2Online сказал:

    Типо вот тут менять значения?    

<magicLvl>
            <value level="1">85</value>
            <value level="2">88</value>
            <value level="3">91</value>
            <value level="4">94</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">101</value>
            <value level="7">103</value>
            <value level="8">105</value>
            <value level="9">107</value>
            <value level="10">109</value>
        </magicLvl>

ну мне кажется это на каком лвл будет даваться тот или иной лвл навыка

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення

Попробуй добавь правило шанса:

<chance>100</chance>

поставь и проверь, будет ли 100% прохождение.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.

Гость
Відповісти в цій темі...

×   Вставлено із форматуванням.   Вставити як звичайний текст

  Дозволено використовувати не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відображати як звичайне посилання

×   Ваш попередній контент було відновлено.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставляти зображення безпосередньо. Завантажуйте або вставляйте зображення за посиланням.

Авторизація  
×
×
  • Створити...