Перейти до змісту
Авторизація  
l2Online

Шанс прохождения скилов

Рекомендовані повідомлення

Ребята привет, подскажите пожалуйста где в сборке мобиуса прелюд парт 3 изменять прохождение скилов? Вот скилл полностью рабочий только шанс прохождения маленький даже с заточенным на шанс. 

    <skill id="11273" toLevel="10" name="Exile">
        <!-- Banishes the target to another dimension. The exiled target becomes incapacitated and invincible against attacks, skills, and debuffs. The target's HP -$s1 per second. Inflicted status: Obstruction (Disarm, Hold, Blind, Block, Aggression, Silence, Banishment, Bluff, Stealth). -->
        <icon>icon.skill11273</icon>
        <abnormalLvl>
            <value level="1">1</value>
            <value level="2">2</value>
            <value level="3">3</value>
            <value level="4">4</value>
            <value level="5">5</value>
            <value level="6">6</value>
            <value level="7">7</value>
            <value level="8">8</value>
            <value level="9">9</value>
            <value level="10">10</value>
        </abnormalLvl>
        <abnormalTime>10</abnormalTime>
        <abnormalType>DEPORT</abnormalType>
        <abnormalVisualEffect>DEPORT</abnormalVisualEffect>
        <activateRate>
            <value fromLevel="1" toLevel="10">90</value>
            <value fromLevel="4" toLevel="10" fromSubLevel="1001" toSubLevel="1020">{base + (base / 100 * subIndex)}</value>
        </activateRate>
        <basicProperty>NONE</basicProperty>
        <operateType>A2</operateType>
        <trait>DEPORT</trait>
        <magicLvl>
            <value level="1">85</value>
            <value level="2">88</value>
            <value level="3">91</value>
            <value level="4">94</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">101</value>
            <value level="7">103</value>
            <value level="8">105</value>
            <value level="9">107</value>
            <value level="10">109</value>
        </magicLvl>
        <mpConsume>
            <value level="1">78</value>
            <value level="2">83</value>
            <value level="3">87</value>
            <value level="4">92</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">102</value>
            <value level="7">107</value>
            <value level="8">112</value>
            <value level="9">117</value>
            <value level="10">122</value>
        </mpConsume>
        <castRange>600</castRange>
        <hitTime>1500</hitTime>
        <coolTime>500</coolTime>
        <reuseDelay>60000</reuseDelay>
        <isMagic>1</isMagic>
        <effectPoint>
            <value level="1">-687</value>
            <value level="2">-694</value>
            <value level="3">-700</value>
            <value level="4">-705</value>
            <value level="5">-709</value>
            <value level="6">-713</value>
            <value level="7">-717</value>
            <value level="8">-721</value>
            <value level="9">-721</value>
            <value level="10">-721</value>
        </effectPoint>
        <magicCriticalRate>5</magicCriticalRate>
        <hitCancelTime>1</hitCancelTime>
        <effectRange>1100</effectRange>
        <isDebuff>true</isDebuff>
        <targetType>ENEMY</targetType>
        <affectScope>SINGLE</affectScope>
        <effects>
            <effect name="BlockActions" />
            <effect name="DamOverTime">
                <power>
                    <value level="1">353</value>
                    <value level="2">364</value>
                    <value level="3">374</value>
                    <value level="4">385</value>
                    <value level="5">395</value>
                    <value level="6">409</value>
                    <value level="7">416</value>
                    <value level="8">423</value>
                    <value level="9">448</value>
                    <value level="10">475</value>
                    <value fromLevel="4" toLevel="10" fromSubLevel="2001" toSubLevel="2020">{base + (base / 100 * subIndex)}</value>
                </power>
                <ticks>1</ticks>
            </effect>
            <effect name="DamageBlock">
                <type>BLOCK_HP</type>
            </effect>
            <effect name="DamageBlock">
                <type>BLOCK_MP</type>
            </effect>
            <effect name="BuffBlock" />
            <effect name="DebuffBlock" />
        </effects>
    </skill>

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Реклама

Відключіть AdBlock

та перезавантажте цю сторінку, Дякую!
Або станьте спонсором щоб відключити рекламу назавжди:

1. Зареєструватися на сайті.

2. Увійти в свій аккаунт на сайті.

3. Стати спонсором сайту monche.org (Рівень немає значення)

Добрый день,

Чем выше magicLvl, тем больше шанс, наверное так это работает.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення

    Типо вот тут менять значения?    

<magicLvl>
            <value level="1">85</value>
            <value level="2">88</value>
            <value level="3">91</value>
            <value level="4">94</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">101</value>
            <value level="7">103</value>
            <value level="8">105</value>
            <value level="9">107</value>
            <value level="10">109</value>
        </magicLvl>

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
11 минут назад, l2Online сказал:

    Типо вот тут менять значения?    

<magicLvl>
            <value level="1">85</value>
            <value level="2">88</value>
            <value level="3">91</value>
            <value level="4">94</value>
            <value level="5">97</value>
            <value level="6">101</value>
            <value level="7">103</value>
            <value level="8">105</value>
            <value level="9">107</value>
            <value level="10">109</value>
        </magicLvl>

ну мне кажется это на каком лвл будет даваться тот или иной лвл навыка

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення

Попробуй добавь правило шанса:

<chance>100</chance>

поставь и проверь, будет ли 100% прохождение.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.

Гость
Відповісти в цій темі...

×   Вставлено із форматуванням.   Вставити як звичайний текст

  Дозволено використовувати не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудоване.   Відображати як звичайне посилання

×   Ваш попередній контент було відновлено.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставляти зображення безпосередньо. Завантажуйте або вставляйте зображення за посиланням.

Авторизація  
×
×
  • Створити...